Opšti uslovi poslovanja

Opšti uslovi poslovanja

Važeći zakoni

Opšti uslovi poslovanja kompanije Kliknikupi sastavljeni su u skladu sa Opštom uredbom o zaštiti podataka EU, Zakononom o zaštiti potrošača u republici Srbiji, Zakon o zaštiti ličnih podataka u republici Srbiji, Zakonom o elektronskim komunikacijama, preporukama privredne komore i međunarodnim kodeksima za e-poslovanje.

Ovom veb stranicom se upravlja i uređuje u skladu sa zakonima u republici Srbiji. Uslovi internet trgovine www.kliknikupi.rs pripremljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, a zasnovani su na preporukama Privredne komore i međunarodnim kodeksima za e-trgovinu.

Opšte odredbe

Uslovi korišćenja propisuju uslove i odredbe za krajnje korisnike i odnose se na upotrebu veb lokacije i definišu poslovni odnos između prodavca i kupca. Molimo vas da pažljivo pročitate ove opšte uslove i odredbe pre korišćenja stranice. Korišćenjem ove veb stranice potvrđujete da ste upoznati sa uslovima i odredbama zaštite ličnih podataka i da se slažete sa svim navedenim uslovima. U slučaju da se ne slažete sa uslovima, nemojte koristiti ovu veb stranicu. Stranice sadrže i veze do drugih veb lokacija koje nisu pod kontrolom prodavca, za šta je odgovoran samo njihov autor, a ne prodavac. Prodavac i svi autori internet sadržaja koji učestvuju u njihovom stvaranju, nisu odgovorni za štetu koja može nastati usled otkrivanja sadržaja ili njihove tačnosti ili nemogućnosti da koriste informacije i bilo koje druge greške ili propuste u njihovom sadržaju. Prodavac zadržava pravo promene uslova poslovanja ažuriranjem ove najave. Sve naredne promene su za vas obavezujuće.

Registracija korisnika

Za naručivanje proizvoda neophodna je registracija korisnika koja podrazumeva unošenje sledećih podataka: ime i prezime, pol , e-mail adresa i broj mobilnog telefona. Ime, prezime, pol i e-mail adresa, kao lični podaci, koje je potrebno otkriti za svrhe registracije  naloga na internet stranici odnosno mobilnoj aplikaciji jesu neophodni i koriste se isključivo za svrhe registracije naloga i uspostavljanja komunikacije u cilju registracije naloga, dok podaci: e-mail adresu i broj moblinog telefona koristite se i za svrhe slanja obaveštenja o najnovijim proizvodima, popustima i promocijama, radi slanja poklona (vaučera), ukoliko je  to dozvoljeno. Samim tim, za svrhe slanja obaveštenja o najnovijim proizvodima, popustima i promocijama, radi slanja poklona (vaučera), nije neophodna e-mail adresa i broj telefona, što predmetne lične podatke, za navedene svrhe, čine opcionim (dovoljno je da se ne prihvati check box pored kojeg je naznačeno sledeće: „Želim da primam obaveštenja o najnovijim proizvodima, popustima, promocijama i poklone (vaučere) putem email-a i SMS/Viber poruke.“, te se na taj način potvrdjuje da nije dat pristanak za obradu ličnih podataka: e-mail adrese i broj mobilnog telefona za navedene svrhe).

U slučaju da lični podaci nisu priloženi, registracija naloga neće moći biti realizovana, samim tim ni kupovina proizvoda.

Obaveze kupaca

Klikom na „Pošaljite mi odmah“ kupac izjavljuje da:
– je u skladu sa zakonom stariji od 18 godina
– da nije lišen poslovne sposobnosti.

Proces naručivanja

Prvo odaberite proizvod i(li) varijaciju proizvoda (boja, veličina, model i slično) koji želite da kupite, a zatim pritisnite dugme „Kupi odmah“. Zatim odaberite količinu proizvoda. Poslednji korak je proces zaključivanja same kupovine. Ovaj proces obuhvata sledeće korake:

Korak #1 – Informacije o kupcu. Unesite svoje podatke o isporuci (ime, prezime, broj telefona).

Korak #2 – Dostava. Unesite adresu za isporuku (Ulica i kućni broj, grad ili mesto, poštanski broj)

Korak #3 – Izaberite količinu koju želite, pogledajte ukupnu cenu i napomenu o tome da li je poštarina besplatna ili se naplaćuje.

Korak #4 – Klikom na dugme „Pošaljite mi odmah“ završite kupovinu.

Klikom na „Pošaljite mi odmah“ prihvatate uslove i odredbe objavljene na veb stranici prodavca. Kupovina je kupcu dostupna u bilo kom trenutku.

Ako ste pogrešno uneli svoje podatke u formu za naručivanje ili želite da otkažetei vašu porudžbinu, jednostavno nam na e-mail adresu info@kliknikupi.rs navedite tačne informacije o porudžbini ili o eventualnom otkazivanju. Ako je neki od podataka pogrešno unešen i želite da ga ispravimo ili želite otkazati porudžbinu, to možemo učiniti u roku od 8 sati od trenutka primanja porudžbine.

Intelektualna svojina

Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice, fontovi i sl.), tekstovi, fotografije, logotipi, audio i video zapisi su vlasništvo Kliknikupi ili njegovih dobavljača i ne mogu se koristiti bez predhodne saglasnosti Kliknikupi.. Sve informacije dostupne na internet stranama isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima.

Obaveštenja

Maloletnicima mlađim od 18 godina zabranjena je prodaja alkoholnih pića i duvanskih proizvoda. Kupac mora biti punoletan u vreme potvrde porudžbine. U suprotnom, prodavac može odmah odustati od ugovora. Istinitost navedenih podataka prodavac može proveriti pozivom kupca na njegov telefonski broj ili sms porukom.

Otkazivanje porudžbine

Porudžbina se može otkazati dok se roba ne otpremi iz skladišta. Vreme otkazivanja porudžbine je 8 sati od trenutka primanja porudžbine  Okazivanje porudžbine sprovodi se  slanjem e-mail na info@kliknikupi.rs sa naznakom da se porudžbina otkazuje. Nakon uspešnog otkazivanja, dobija se obaveštenje putem telefona ili e-mail adrese.

Pravo otkazivanja kupovine

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kupac ima pravo da zahteva povraćaj novca u roku od 15 dana bez navođenja razloga za svoju odluku. Rok počinje teći od dana prijema pošiljke ako je isporučena na vreme. Kupac mora pismeno obavestiti prodavca o nameri da se vrati, u roku od 14 dana od prijema robe putem obrasca za reklamaciju, a zatim robu vratiti u roku od 30 dana od dana kada je prodavac primio obaveštenje o povratku.

Povrat novca biće izvršen što je pre moguće, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema obrasca za žalbu. Prodavac vraća uplatu na transakcioni račun kupca, osim ako kupac nije izričito zahtevao drugačije i ako prodavac ne snosi druge troškove.

Kupac mora vratiti proizvod neoštećen i u istom stanju u kojem sam ga primio, osim ako nije uništen, oštećen, izgubljen ili se njegova količina smanjila ne krivnjom kupca.

Kupac može pregledati i testirati proizvod u meri u kojoj je neophodno da bi se neophodno utvrdilo funkcionisanje proizvoda. Kupac je odgovoran za smanjenje vrednosti robe ako je smanjenje rezultat radnje koja nije neophodna za utvrđivanje karakteristika i funkcionisanja proizvoda.

Jedini trošak koji snosi kupac u vezi sa raskidom ugovora je trošak vraćanja proizvoda (koji se utvrđuje prema važećem cenovniku pošte ili kurirske službe). Proizvod se mora vratiti u roku od 30 dana od obaveštenja o raskidu ugovora (kupovine).

Troškove povrata poručenog proivoda snosi kupac.

Kupac nema pravo da otkaže ugovor koji je predmet proizvoda koji se proizvodi po preciznim uputstvima kupca i koji je prilagođen njegovim ličnim potrebama.

U izuzetnim slučajevima kada se proizvodi ne vraćaju u skladu sa gore navedenim uslovima, kupcu se može ponuditi kupovina proizvoda uz odgovarajuću nadoknadu koja se utvrđuje zapisnikom po vraćanju. Otkup u smanjenoj vrednosti uzima se u obzir prilikom obaveštavanja kupca putem telefona ili sms poruke. Kupac koristi pomenutu otkupninu samo kada naručuje drugu stvar jednake ili veće vrednosti.

Pravo na povraćaj kupovine u slučaju korišćenja garancije i stvarne štete utvrđeno je Zakonom o zaštiti potrošača. Neophodno je  da roba bude pravilno pripremljena za transport/povratak – pa Samim tim potrebno je koristite originalnu ili drugu odgovarajuću ambalažu. Povrat pošiljke sa otkupninom neće biti prihvaćen.

Izjava o odricanju odgovornosti

Prodavac ulaže sve napore kako bi osigurao ažurnost i tačnost informacija objavljenih na njegovom veb sajtu. Međutim, karakteristike proizvoda, rokovi isporuke ili promene cena mogu biti tako brzi da prodavac ne uspe da ispravi informacije na svom veb sajtu. U tom slučaju, kupac će biti obavešten o promenama i biće mu dozvoljeno da otkaže porudžbinu ili zameni proizvod. Iako se nastoji da se objave tačne i realne fotografije proizvoda, određene fotografije predstavljaju simboličan prikaz. Fotografije ne garantuju svojstva proizvoda.

Žalbe i sporovi

Prodavac se pridržava postojećih zakona o zaštiti potrošača. Prodavac će nastojati da ispuni svoju dužnost i uspostavi efikasan sistem za rešavanje reklamacija. Žalbe se mogu podneti e-mailom na info@kliknikupi.rs. Prodavac će u roku od pet radnih dana potvrditi da je primio reklamaciju, obavestiti kupca koliko vremena će biti potrebno da se reši i obavestiti ga o postupku. Prodavac je svestan nesrazmere između ekonomske vrednosti zahteva za proizvod i troškova nastalih u rešavanju spora. To je takođe jedan od glavnih razloga zbog kojih nema potrebe da se potrošač odluči za izlazak na sud. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći da postupak reši na miran način i na obostrano zadovoljstvo.

Mogućnost vansudskog rešavanja sporova

Prodavac će dati prednost vansudskom rešavanju sporova kad god je to moguće.

Pružalac omogućava vansudsko rešavanje sporova, na način predviđen ZAKONOM O VANSUDSKOM REŠAVANJU SPOROVA.

Dots Image

Potrebna vam je pomoć?

Tu smo da vam pomognemo.