Reklamacija i garancija

Reklamacije i garancija

Reklamacije

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budite slobodni da nas kontaktirate. Budite sigurni da smo spremni i sposobni da rešimo svaku nastalu situaciju.

Proizvodi koji su potrošna roba ili dolaze u direktan kontakt sa kožom i intimnim delovima tela ne podležu reklamaciji.

Zakonska odgovornost trgovca za saobraznost

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, trgovac koji je prodao robu potrošaču odgovara za saobraznost robe u periodu od dve godine od dana isporuke robe..

Trgovac odgovara za nesaobraznost isporučene robe ugovoru ako:

    • je postojala u času prelaska na potrošača, bez obzira na to da li je za tu nesaobraznost trgovac znao;

    • se pojavila posle prelaska rizika na potrošača, ako potiče od uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na potrošača;

    • je potrošač mogao lako uočiti, ukoliko je trgovac izjavio da je roba saobrazna ugovoru.

Trgovac ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru.

Roba je saobrazna ugovoru ako:

    • odgovara opisu koji je dao trgovac i ako ima svojstva robe koju je trgovac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;

    • ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata trgovcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;

    • ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;

    • po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane trgovca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno na ambalaži robe.

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio trgovca o nesaobraznosti, neposredno ili putem e-mail-a, ima pravo da zahteva od trgovca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom.

Ako otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom nije moguće, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:

    • nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte niti u primerenom roku;

    • ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako trgovac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku;

    • opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za potrošača zbog prirode robe i njene namene;

    • otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za trgovca.
      Potrošač ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnot potrošača.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor, dok je otklanjanje nesaobraznosti moguće opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.

Ugovorna garancija

Garancija je svaka izjava kojom njen davalac (proizvođač, uvoznik, trgovac) daje obećanje u vezi sa robom i pravno je obavezujuća pod uslovima datim u izjavi, kao i oglašavanju u vezi sa tom robom. Garancijom se potrošaču obezbeđuju veća prava od zakonom utvrđenih. Garancija ne isključuje niti utiče na prava potrošača u vezi sa saobraznošću robe ugovoru.

Garantni list je isprava u pisanom ili elektronskom obliku, odnosno na drugom trajnom nosaču zapisa, koja sadrži sve podatke utvrđene u članu 53. Zakona o zaštiti potrošača. Trgovac je dužan potrošaču preda garantni list ukoliko se roba prodaje sa garancijom. Prihvatanjem  Opštih uslova i predugovornih informacija, potrošač je saglasan da mu se, za proizvode za koje dobija garanciju, garatni list dostavi u elektronskom obliku na e-mail.,

Odustanak od kupovine

Pravo na odustanak od kupovine

Kupac ima pravo da nas u roku od 14 dana obavesti da odustaje od kupovine. Kupac koji odustaje od kupovine proizvod/e mora vratiti neoštećen/e u originalnoj ambalaži i u nepromenjenom stanju. U slučaju da primetimo da je vraćeni proizvod oštećen imamo pravo odbiti odustajanje od kupovine.

Odustanak od kupovine nije moguće ostvariti kada proizvod nije vraćen u originalnoj ambalaži ili ima tragove korišćenja ili je oštećen usled nestručnog rukovanja ili je namenjen za jednokratnu upotrebu tako da se više ne može koristiti ili kupac nije dostavio ispravne podatke pod kojim ga je moguće pronaći u evidenciji.

Način obaveštenja o odustajanju od kupovine

Obaveštenje o odustajanju od kupovine nam možete poslati u elektronskom obliku na reklamacije@kliknikupi.rs, u tom slučaju ćemo potvrditi da smo primili obaveštenje o odustajanju od kupovine. Ukoliko odlučite da želite zamenski proizvod u istoj ili većoj vrednosti, navedite proizvod/e koji/e želite, u suprotnom, navedite broj računa po kom želite da bude izvršena refundacija novca po porudžbini.

Način vraćanja proizvoda nakon odustajanja od kupovine

Nakon odustajanja od kupovine proizvod je potrebno poslati bilo kojom kurirskom službom na adresu magacina. Pošiljke sa otkupninom, neće biti preuzete sa naše strane.

Prilkom odustanka od kupovine, troškove povrata robe do prodavca snosi kupac.

Povrat novčanih sredstava potrošaču zavisi od načina plaćanja:

    • ukoliko je narudžbina plaćena platnom karticom, povrat novca će se izvršiti refundacijom sredstava na karticu;

    • ukoliko je narudžbina plaćena pouzećem, e-bankingom, uplatnicom novčana sredstva će biti uplaćena isključivo na tekući račun kupca, pa je neophodno da nam dostavite broj tekućeg računa e-mailom kako bismo nesmetano izvršili povrat sredstava;

Reklamacija (u slučaju nesaobraznosti proizvoda)

Pravo na reklamaciju

Kupac ima pravo da uloži reklamaciju, ukoliko proizvod ne radi pravilno ili nije u skladu sa očekivanjima. Naši saradnici će pomoći sa potrebnim informacijama i savetima, kako bi se sprečila eventualna pogrešna upotreba proizvoda, oštećenje samog proizvoda ili moguća oštećenja drugih stvari.

Reklamaciju nije moguće ostvariti kada se ustanovi da je proizvod oštećen usled nepravilnog rukovanja. Ukoliko takav proizvod nakon odbijanja reklamacije budete hteli ponovno preuzeti, poslaćemo ga (poštarinu plaća primalac).

Reklamaciju je moguće ostvariti kada nas obavestite u roku od 24 časa nakon preuzimanja pošiljke o situaciji gde pristigao proizvod nema sve delove koji su potrebni za funkcionisanje ili je neispravan ili ne odgovara opisu ili modelu (osim, ako se model ili proizvod ne prikazuju samo u informativne svrhe).

Način obaveštenja o reklamaciji

Reklamaciju možete podneti u elektronskom obliku na reklamacije@kliknikupi.rs, u tom slučaju ćemo potvrditi da smo primili reklamaciju. Ukoliko odlučite da želite zamenski proizvod u istoj ili većoj vrednosti, navedite proizvod/e koji/e želite, u suprotnom, navedite broj računa po kom želite da bude izvršena refundacija porudžbine.

Način vraćanja proizvoda nakon što se reklamacija usvoji (prihvati)

Nakon usvajanja reklamacije, proizvod je potrebno poslati kurirskom službom na adresu magacina. Pošiljke sa otkupninom ili troškovima poštarine koje snosi primalac nije moguće preuzeti.

U određenim slučajevima, moguće je rešiti reklamaciju bez potrebe za vraćanjem proizvoda. Iz tog razloga, predlažemo da nas kontaktirate pre slanja proizvoda na adresu magacina, kako bismo utvrdili da li postoje uslovi za refundaciju bez vraćanja paketa.

Rok za rešavanje reklamacije/prigovora

Kada nam izjavite reklamaciju, dužni smo da Vam potvrdimo prijem reklamacije i saopštimo broj pod kojim je zavedena u našoj evidenciji.

Dužni smo da Vam najkasnije u roku od 8 dana odgovorimo na reklamaciju. Važno je da znate da ćemo rok od 8 dana računati od trenutka kada nam pošaljete robu na dogovorenu adresu, jer tek po prijemu robe možemo da utvrdimo da li postoji nedostatak. Naš odgovor će sadržati odluku da li prihvatamo Vašu reklamaciju, izjašnjenje i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Ukoliko prihvatimo Vašu reklamaciju, dužni smo da je rešimo u narednih 15, odnosno 30 dana za tehničku robu. Ako postoje poteškoće u rešavanju reklamacije, tražićemo Vašu saglasnost za produženje roka za rešavanje.

Ukoliko ne prihvatimo Vašu reklamaciju (npr. ukoliko ste Vi sami doprineli kvaru rukovanjem suprotno uputstvu ili ukoliko su popravke proizvoda vršila neovlašćena lica), Vi ćete snositi trošak slanja robe i troškove dijagnostike kvara prema cenovniku ovlašćenog servisa.

Sve uložene reklamacije biće pregledane u najkraćem mogućem roku. U našem cilju je da reklamaciju rešimo na zadovoljstvo kupca, a sam proces učinimo jednostavnim, na obostranu korist. Ukoliko je prigovor opravdan i ukoliko se kupac odluči na povraćaj novca uplatom na tekući račun, refundacija će biti izvršena po priloženom broju tekućeg računa. Najveći broj reklamacija se rešava u roku od 1 do 3 (radna) dana, najduži rok je do 7 radnih dana (ukoliko nakon ovog roka ne dobijete odgovor, proverite da li su svi uneti podaci ispravni – ime i prezime pod kojim je plasirana porudžbina, broj tekućeg računa i obavestite nas o tome).

Dots Image

Potrebna vam je pomoć?

Tu smo da vam pomognemo.